Vinner av Hedersprisen 2015:
Tulla Wahlstedt
Styrets begrunnelse:
Styret har i år valgt å dele ut Markedsforeningens Hederspris. Denne prisen er blitt utdelt 4 ganger, sist gang i 2012, da prisen gikk til Galleri Bi-Z.
Årets Hederspris går til en person som gjennom en lang karriere har jobbet med flere titalls nasjonale og regionale merkevarer. Vedkommende har opplevd både opp- og nedturene i en turbulent bransje, men har stått stødig gjennom flere stormer helt fra 70-tallet og frem til i dag.
Årets Hedersprisvinner er også meget kultur- og samfunnsengasjert. Vedkommende har innehatt flere styreverv og bidratt i en rekke initiativ for å sikre likestilling og et levende kulturliv på Sørlandet. Med ektefølt engasjement og en god porsjon viljestyrke, går vedkommende ”the extra mile” for å skape verdi for kundene sine. Vinneren har gjort seg fortjent til egen bedrifts suksess gjennom hardt arbeid, entusiasme og godt lederskap.
Årets Hedersprisvinner har skapt en internkultur preget av lojale medarbeidere, og beskrives som en raus og involvert sjef. Dette sier en av de ansatte om hedersprisvinneren, som vi nå kan røpe er ei dame:
"Hadde jeg fått motorstopp på Hovden på julaften, ville hun sluppet alt og kjørt opp for å hjelpe. Faglig har hun en ypperlig teft for hva som er god markedsføring - både tekstlig og visuelt. Hun er detaljfokusert og opptatt av å sikre høy kvalitet på leveransene, og strekker seg vanvittig langt for å gi kundene god service".
Styret i Markedsføringsforeningen har gjennom flere år, og fra ulike hold, blitt tipset om at denne kvinnen fortjener Hedersprisen. Derfor er det en stor glede å kunne avsløre at Hedersprisen 2015 går til daglig leder i landsdelens største og eldste reklamebyrå: TULLA WAHLSTEDT i Aptum Kommunikasjon!