Sommerfest og kåring av Årets Markedsfører 2025
Er du klar for en inspirerende kveld fylt med læring, nettverksbygging og underholdning?
Årets finalister
🏆 Kunstsilo
🏆 Universitetet i Agder
🏆 Fædrelandsvennen
🏆 Hennig-Olsen
Dette kan du glede deg til
✨ Presentasjon av finalistcasene i Årets Markedsfører 2025
✨ Faglig panelsamtale med medlemmer av juryen
✨ Deilig mat og drikke
✨ Gavedryss og overraskelser gjennom kvelden
✨ Sosial mingling og nettverksbygging med markedsførere fra hele regionen
✨ Sommerstemning, underholdning og god energi
Vi får også besøk av den lovende artisten Paul Fjell, som synger sommeren inn med den populære låten «Å ædde med oss to» 🎤☀️
Og som om ikke det var nok: Kjetil Åsvald inviterer til musikkbingo med allsang, konkurranser og god stemning 🎶
Dette blir en kveld der vi løfter frem det beste Sørlandet har å by på innen markedsføring, samtidig som vi feirer menneskene, idéene og virksomhetene som skaper resultater og setter spor.
Sikre deg plass allerede i dag og bli med på sommerens møteplass for markedsførere på Sørlandet.
Årets jury består av:
Representant fra styret i Markedsføringsforeningen:
Frida Margrete Mathisen
To representanter fra handelsstanden:
Joakim Løschbrandt – Blivakker
Lise Berntsen - Epic Days
To representanter fra industrien:
Ingunn Bernhardsdottir Engen – Glencore Nikkelverk AS
Anniken Bjørnstad Schjøtt - Dyreparken
To representanter fra tjenesteytende virksomhet:
Heidi Sørvig – Kvadraturforeningen
Lotte B. van der Male Holtskog - Næringsforeningen
Velkommen!