Tilbake til alle arrangementer

To hull i veggen – hvordan markedsføre og skape engasjement for lavinteresseproduktet strøm

  • Norges Energi Markens gate 34 4612 Kristiansand (kart)

Det startet på kjøkkenbordet hjemme hos Gunnar i Kristiansand i 1999. I dag er NorgesEnergi en av landets ledende lavprisaktør i strømmarkedet. På frokostmøtet får du høre hvordan markedsføring, merkevare og kommunikasjon har stått sentralt på veien, og får innsikt i det nyeste kampanjekonseptet strømleverandøren har utarbeidet for å få oppmerksomhet rundt noe så lite spennende som strøm.

Fra NorgesEnergi stiller markeds- og kommunikasjonssjef Geir Arne Gundersen og tidligere merkevaresjef Pål Gravdahl.

Pris: kr 100,- / 300,- (medlemmer/ikke-medlemmer)

Vi starter med lett frokost fra kl. 08.00 - 08.30, det faglige starter kl. 08.30 og varer ca en time. 

MELD DEG PÅ HER! 

Tidligere arrangement: 5. april
Enkel og effektiv brukertesting!
Senere arrangement: 11. oktober
Kom i gang med chatbots!