På dette frokostmøte får du inspirasjon til hvordan chatbots kan brukes i markedsføring og hvordan du faktisk kommer i gang.
Fra kl. 08.30 - 09.00 får vi besøk av markedshode i Vipps, Henrik Wille. Henrik er en NTNU ingeniør med bakgrunn i UX og forretningsutvikling som ville bryne seg på marketing. Han elsker tallenes tale, A/B-testing og sjokolade. Han skal dele sine erfaringer om Julikalenderen til Vipps.
Fra kl. 09.15 - 11.00 cirka får vi besøk av Kristian Thomassen som skal fortelle oss om hvordan chatbots fungerer og hvordan man kommer i gang.
Kristian jobber i Fundament med digital markedsføring og kommunikasjon. Til daglig sitter han med programmatiske annonsekjøp, både i display-nettverk og i sosiale medier. Utover jobb, er han nok litt over gjennomsnittet entusiastisk innenfor teknologi og digitale muligheter. Han driver podcasten "Helt på Nett", nettbutikken nicehat.store, samt at han lager noen chatbots og Snapchat-filter for moro skyld.
Pris: kr 600,- / 1.000,- (medlemmer/ikke-medlemmer)
Sted: Hotel Norge
Tilbake til alle arrangementer
Tidligere arrangement: 6. september
To hull i veggen – hvordan markedsføre og skape engasjement for lavinteresseproduktet strøm
Senere arrangement: 15. november
De siste trendene innenfor digital kommunikasjon med Christian Brosstad